החל הרישום לקורסים ללימוד שחיה

החל הרישום לקורסים ללימוד שחיה בסניף פרדסיה ויוקנעם, כאשר החל מיוני נתחיל בפעילות גם בבריכות בקדימה ובאבן יהודה. אנו פותחים רישום לשני סוגי קורסים: לימוד והסתגלות במים.

קורס לימוד: מיועד לילדים בגילאי 5-8 המסוגלים להכניס את הראש למים. במהלך הקורס אנו מקנים לילדים הרגלי מים, ביטחון במים, לימוד סגנון "חזה" למטרת שחייה עצמאית במים עמוקים והכנה טובה לקראת חוגי ההמשך. משך כל קורס: 12 מפגשים בני 45 דקות, פעמיים או שלוש פעמים בשבוע.

קורס הסתגלות למים: מיועד לילדים בגילאי ארבע וחצי עד שש החוששים ממים. בקורס נקנה לילד הרגלי מים, ציפה, צלילה ונשימה נכונה וכל זאת תוך כדי משחק במסגרת קבוצה קטנה של עד שישה ילדים. הקורס עצמו ייתן לילדיכם כלים מצוינים להסתדר במים ומשם הם יוכלו להתקדם לקורסי לימוד שחייה/חוגי לימוד שחייה המתקיימים במהלך השנה. משך כל קורס: 8 מפגשים בני 45 דקות, פעמיים בשבוע.

הקורסים האלה מקנים בעיקר שקט וביטחון להורים, לראות את ילדיהם עצמאיים במים, והם יתקיימו בקבוצות קטנות של עד שישה ילדים כולל מדריך ועוזר מדריך, עם יחס אישי לכל שחיין. במהלך הקורס אנו שמים דגש על כל ילד ואם לאחר שלושה מפגשים, מזהה המדריך שהילד אינו מתאים לקבוצה (ברמה גבוהה או נמוכה יותר), אנו נדאג לבצע את השינוי בהחלטה משותפת עם ההורים. את הקורס מעבירים מדריכי שחייה מקצועיים ומנוסים המעניקים תשומת לב ויחס אישי לכל שחיין. מהרו להירשם.

Facebook
YouTube
Instagram
דילוג לתוכן